سفارش تبلیغ
صبا ویژن


webdarweb
شبکه - اینترنت - برنامه نویسی


تعداد بازدید

v امروز : 4 بازدید

v دیروز : 9 بازدید

v کل بازدیدها : 33121 بازدید

مطالب قبلی

86/11/26 :: 1:14 صبح

خطای DUNS 720 :

هیچ کدام از پروتکل های کنترل PPP پیکر بندی نشده اند .

کلیه سیستم عامل ها : چنانچه تنظیمات شبکه dial-up خود را پیکر بندی نکرده اید تا از یک پروتکل پشتیبانی شده توسط ISP یا سیستم مورد تماس خود استفاده نماید ، این خطا نمایش داده می شود . جدول Server Types ، dial-up connectoid خود را امتحان کنید . اغلب ISP ها ، از پروتکل TCP یا IP استفاده می نمایند و بقیه نباید امتحان شوند . در اینجا یک صفحه محافظ نوارگردان connectoid ویندوز 95 وجود دارد . همچنین گزینش dial-up server را بررسی نمایید .

اگر چه برخی از آنها ممکن است SLIP یا CSLIP را پشتیبانی نمایند ولی برای اکثر ISP ها ، این مورد PPP خواهد بود .

چنانچه TCP یا IP را بعنوان یک پروتکل برگزیده اید و این مورد توسط سیستم مورد تماس شما ، پشتیبانی نمی شود ، شما ممکن است این خطا را دریافت نمایید ( بعنوان مثال ، یک سرور دستیابی راه دور برای NetBEUI پیکر بندی می شود ) .

برای حل این مشکل Server Types ، connectoid ، DUNS را پیکر بندی نمایید تا با پروتکل نصب شده بر روی سرور راه دور برابری ( match ) نماید .

چنانچه به سروری متصل هستید که به encryption 128 بیت نیاز دارد و سیستم شما encryption 128 بیت رانصب نکرده است شما ممکن است با این خطا مواجه شوید . این صفحه از مایکروسافت ارتقای encryption 128 بیت را نشان خواهد داد . همچنین مقاله MS KB را مشاهده کنید : نصب RRAS ، encryption 128 بیت را غیر فعال می کند .

نصب TCP/IP یا شبکه dial-up ممکن است صورت نپذیرد . برای TCP یا IP متصل به آداپتور dial-up ، control panel/Network را بررسی نمایید .

شما می توانید پروتکل TCP یا IP را حذف و سپس مجددا نصب نمایید . اگر در دستگاه خود ، کارت LAN دارید و از طریق یک مودم به اینترنت دسترسی دارید ، TCP یا IP باید فقط به آداپتور dial-up متصل شوند مگر اینکه TCP یا IP روی LAN خود را استفاده نمایید .

ویندوز NT : چنانچه RAS را فقط به تلفن های دریافت (receive) پیکر بندی نموده اید این خطا نمایش داده می شود .


از طریق
controlpanel/Network به جدول Remote Access Service روی Services بروید و صرفا برای dial-out یا dial-out و تلفن های دریافت ، RAS را پیکربندی نمایید . مقاله MS KB را مشاهده نمایید .

ویندوز NT و 2000 : این مقاله نشان می دهد که این خطا ( بعلاوه خطای 611 ) چند علت متفاوت را دارد که از جمله آنها می توان عدم نصب رابط NETBLOS و یا غیر فعال بودن NETBLOS را نام برد .

خطای DUNS 691 :

دسترسی صورت نمی گیرد زیرا کاربر و پسورد روی دامین بی اعتبار می باشد .

در مورد کلیه نسخه های ویندوز : چنانچه نام کاربر و پسورد را اشتباه به کار ببرید این خطا رخ می دهد . فراموش نکنید که اکثر نمونه ها ، پسورد از اهمیت خاصی برخوردار می باشد . پسورد را نخواهید دید بنابراین چنانچه caps lock را بر خلاف شیوه مورد انتظار خود به کار ببرید مشکلی را با حروف بزرگ و کوچک خواهید داشت . چنانچه دستگاه دسترسی سرویس دهنده خدمات شما ، دچار مشکلی شود و یا بر روی اتصال نادرستی باشد این خطا ممکن است اتفاق بیفتد . این مشکل همچنین بدلیل تنظیمات نادرست connectoid ایجاد می گردد .

چنانچه این خطا را روی حساب جدیدی دریافت کردید ممکن است نام کاربر و پسورد را اشتباه وارد کرده باشید . با سرویس دهنده خود آنچه را که برا ی نام کاربر و پسورد خود نیاز دارید به طور دقیق بررسی نمایید . اگر این خطا ادامه یافت سعی کنید بوسیله برنامه HyperTerminal مستقیما متصل به مودم با سرور تماس بگیرید (همچنین using HyperTerminal را مشاهده کنید) . بعد از اتصال به برقراری ارتباط برای نام کاربر شما و سپس پسورد ، تقریبا کلیه سرورها پاسخ خواهند داد . این مورد به شما اجازه خواهد داد تا پاسخ هر خطایی را از سرور مشاهده کنید . چنانچه سرور نام کاربر و پسورد شما را نپذیرفت باید یک جلسه PPP را فراهم نمایید و شما نمی توانید برای دریافت بیشتر آن برنامه HyperTerminal را استفاده نمایید . ممکن است کاراکترهای زایدی را ببینید . چنانچه این مورد اتفاق بیفتد تلفیق نام کاربر و پسورد باید با سیستم شماره گیری (dial-up/Network/System) عملی باشد . چنانچه خطایی را دریافت نمودید با سرویس دهنده خدمات خود تماس بگیرید و به آنها اجازه دهید تا با اطلاعات حساب شما ارتباط برقرار کنند و آن را امتحان نمایند .

چنانجه تنظیمات شبکه ویندوز شما اشتباه باشد این خطا رخ می دهد حتی اگر اسم کاربر و پسورد را درست وارد کرده اید . مطمئن باشید که برقراری ارتباط با شبکه در DUNS connection شما بررسی نمی شود .

در مورد ویندوز 98 : چنانچه از طریق پوشه خدمات online ، کامپیوسرو {سرویس بر خط} را پیکر بندی می نمایید MS KB Q188120 را ببینید .

در مورد ویندوز XP : تنظیمات نادرست connectoid ، مشکلاتی را ایجاد می کند . همچنین MS KB Q310431 و Q314445 را مشاهده کنید .

در مورد ویندوز 2000 : به خاطر تنظیمات غلط connectoid ، مشکلاتی بوجود آمده است . همچنین قسمت MS KB Q161986 را ببینید .


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

شبکه - اینترنت - برنامه نویسی

پیوندهای روزانه

رنگین کمان ایران [195]
[آرشیو(1)]

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh