سفارش تبلیغ
صبا ویژن


webdarweb
شبکه - اینترنت - برنامه نویسی


تعداد بازدید

v امروز : 5 بازدید

v دیروز : 9 بازدید

v کل بازدیدها : 33122 بازدید

مطالب قبلی

86/11/26 :: 1:11 صبح

خطای DUNS 630 :

پورت بدلیل از کار افتادگی سخت افزار قطع می شود .

خطای 630 : کامپیوتر هیچ پاسخی را از مودم دریافت نکرده است ، نصب بودن مودم را بررسی نمایید و در صورت لزوم ، مودم را بردارید و سپس آن را به حالت اول باز گردانید .

کلیه سیستم ها : این خطا نشان می دهد که مودم قطع می باشد یا به طور نادرست نصب شده است . اگر یک مودم بیرونی را دارید از اتصال سیم و روشن بودن مودم مطمئن شوید . چنانچه از آخرین زمانی که مودم کار کرده است به هم ریختگی های الکتریکی نظیر شوک ، قطع برق و ... صورت گیرد این شکل به وجود می آید و اگر مودم هرگز کار نکرده باشد نصب را دوباره بررسی نمایید و در صورت لزوم ، مودم را در سیستم دیگری امتحان نمایید .

چنانچه مودم شما با فرمانی که آن را پشتیبانی نمی کند یک رشته تنظیمات نادرست را نشان دهد این خطا ممکن است رخ دهد . تنظیمات اضافی ( init string ) دیگر را حذف نمایید . از نصب مودم مطمئن شوید و فایل درست .INF را استفاده نمایید . Modem log را بررسی نمایید تا مشاهده کنید که پاسخی از سوی مودم وجود دارد.

ویندوز 98 / 95 / NT : چنانچه مخابرات خاصی را دارید که ویژگی هایی را نظیر dial-tone مشخص را فراهم می کند از جمله dial-tone منقطع . در زمان مخابره پست صوتی و غیره این خطا نمایش داده می شود . برای درست کردن و تصحیح این مورد ، چند شیوه به کار می رود نظیر استفاده از کاما در شماره گرفته شده یا تغییر انتظار ( wait ) برای زمان dial-tone . مقاله KB Q184086 مایکروسافت را ببینید .

ویندوز 98 : اگر گزینش دسترسی " support Serial Key Devices " برای استفاده درگاه مشابه com نظیر مودم پیکر بندی شود این خطا نمایش داده می شود . مقاله KB Q227995 مایکروسافت را ببینید .

ویندوز 98 : اگر مودم با شناسایی سخت افزار ویندوز 98 بدلیل نصب دستگاههای جدید ، انتقال پورت سری جدید را به کار برد این خطا نمایش داده می شود . در این شرایط ، امکانات اتصال شبکه ای Dial-up را تغییر دهید تا تنظیمات جدید مودم را استفاده نمایید . برنامه ها همچنین در پوشه startup این پیغام خطا را ایجاد می نمایند . شما باید برنامه ها را از روی پوشه startup ، غیر فعال یا حذف نمایید . خطای 630 و گره گشایی مشکلات مودم در ویندوز 98 را در مقاله KB Q190554 مایکروسافت را مشاهده نمایید .

در مورد MS Qutlook98 و Win fax Starter Edition مقاله MS KB 183944 را مشاهده نمایید .

ویندوز 98 و Me : در مورد کامپیوتر ماهواره ای توشیبا و کارت Card Bus pc مقاله MS KB 245132 را ببینید .

خطای DUNS 742 :

 
سرور راه دور از
encryption پشتیبانی نمی کند .

کلیه نسخه های ویندوز : نصب RRAS مایکروسافت ممکن است encryption 128 بیت را غیر فعال کند .

مقاله MS KB را مشاهده نمایید .

همچنین این قسمت را ببینید :

مقاله MS KB ، سرویس گیرنده DUNS 128 بیت ویندوز 95 را نشان می دهد .

این صفحه مایکروسافت ، ارتقای encryption 128 بیت را شناسایی و معرفی خواهد نمود .

خطای DUNS 741 :

کامپیوتر محلی از encryption پشتیبانی نمی نماید .

کلیه نسخه های ویندوز : نصب (Routing and Remote Access Service) RRAS مایکروسافت encryption 128 بیت را غیر فعال می سازد . مقاله MS KB را ببینید .

ویندوز 95 : چنانچه PPTP با نسخه قدیمی تر DUNS به کار رود ، راه حل آن ، گسترش و ارتقای DUNS 1.3 می باشد . مقاله MS KB 191192 را مشاهده نمایید .

همچنین به این قسمت نگاه کنید :

مقاله MS KB ، سرویس گیرنده DUNS 128 بیت ویندوز 95 را نشان می دهد . این صفحه مایکروسافت ارتقاء و گسترش encryption 128 بیت را نشان و معرفی خواهد نمود .


لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

شبکه - اینترنت - برنامه نویسی

پیوندهای روزانه

رنگین کمان ایران [195]
[آرشیو(1)]

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh